Известие

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температурен датчик

    Бяхме започнали един спор, но гледам вече го изтриха. Спорът не е важен, по-интересно е, че температурните датчици на двете ми коли 147 1.6/120 '01 и 156 JTD 16V M-Jet са с три извода, докато по Елърн ги дават с два. И един колега тук даже ми показа доказателства от каталози. Ала реалността е друга.
    Та за какво е третата жица?
    Attached Files

  • #2
    И на двата модела коли които си посочил в E-learn са посочени датчици с 3 извода. На 147 не е нарисуван само проводника. На 156 си го има (2 за ECU-то и един за стрелката).



    PS:

    Аз лично не разбирам, защо въпросните постове бяха изтрити от раздела "общи приказки", след като това си беше чист технически диалог.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      За 156 не съм го гледал - там е ясно. По ми е интересно за 147. Мисля, че са видели проблем с преобразуването на сигналите или просто тя е за червената лампа. Но не ми се реже за да пробвам

      А ги изтриха защото с теб се дърлим според модераторите (само те могат да трият), даже ме предупредиха заради разтичането на китайските крушки, за което ти спомена

      Comment


      • #4
        Няма да се дърлим тогава

        Погледни схемата на 1,6 (120 кс) и ще видиш, че датчикът е сдвоен, като вторият не се ползва.

        Съмнява ме това третият проводник при теб да е за светлинната индикация. Мисля, че тя не се задейства пряко от датчика. Мисля, че той просто не се ползва. Не е нужно да го режеш. Просто премери дали има някакво напрежение на него.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Аз отдавна съм я гледал схемата. Ползва се явно за индикатора, но ще премеря при удобен случай

          Comment


          • #6
            Обърни внимание на това, което пише в описанието на таблото с уредите при 147:

            In addition, if the temperature at the key on is Ton = 120 ± 1° C (and Toff < 120 ± 1° C), the temperature value corresponding to the position of the pointer at the key off is indicated and later on the pointer reaches the start of the red sector in a time of 2 mins (during this time the overheating warning light should not come on); later on, if the engine management control unit sends/continues to send the warning light on signal, the instrument panel brings the pointer to the end of the scale (t = 1s) and lights up the overheating warning light and activates an alarm beep 1 type auditory warning.

            От това може да се предположи, че няма директно задействане на светлинната индикация от датчика.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Точно. И ЕКУ-то спира да подава газ колкото и да натискаш педала и гаси колата ако скоростта е нула

              Comment

              Working...
              X